Somon DNA Nedir?

Cilt gençleştirme yöntemleri arasında yer alan Somon DNA yaşlanma sürecindeki derinin hücre yenilenmesi, cildi sıkılaştırıp, nemini sağlaması için kullanılır. Somon DNA, saf ve yoğun hyalüronik asit, aminoasitler, proteinler, mineraller, vitaminlerden oluşur.
Somon DNA Uygulaması

Somon DNA

Yaşlanma derinin kendisini tamir etme yeteneklerinin azaldığı bir süreçtir. Cilt yaşlanmasında çevresel olarak dış faktörler ile hücrenin kendi içinde biriken oksidasyon artıklarını yani serbest radikalleri yeterli olarak temizleyememesi cildin kronik yaşlanma süreci başlar. Somon DNA içeriği ile dokunun yaşlanma ile oluşan sürecini tersine çevirerek cildi uyaran, tamir süreçlerini sağlayan bir çeşit gençlik aşısıdır.

Somon DNA

Somon DNA Nasıl Uygulanır?

İşlem öncesi 15-30 dk lokal Anestezik krem ile bekletilir, çok ince uçlu mezoterapi iğneleri ile tüm ihtiyacı olan bölgeye 1-2 cm ara ile uygulanır. Ortalama 3-4 hafta ara ile 2-3 seans yapılır.

Somon DNA Uygulaması Hangi Bölgelere Yapılır?

• Tüm yüz, boyun, boyun ve el üzerindeki yaşlanma belirtilerini ve ince kırışıklıkları azaltmak için,
• Göz çevresi morluk ve ince çizgilerin azaltılması için,
• Cildi sıkılaştırıp, nem sağlamak ve leke tedavisinde derinin azalan ve bozulan kolajenini sağlamak için,
• Yara izi ve akne skarının tedavisinde kullanılır.

Somon DNA Tedavisi

Somon DNA her mevsim yapılabilir. Cildin daha genç ve dolgun, sıkı olmasını sağlar.

İşlem sonrası sosyal hayatta kesinti olmaz. Senede 2-3 seans yapılan Somon DNA tedavisi ile yaş aralığına bağlı olarak derinin ihtiyacı karşılanır.

Etkinin uzaması, yaşlanma belirtilerinin tersine çevrilmesi için uygulamanın her yıl tekrarlanması gereklidir.